Przygotowaliśmy kilka prostych wskazówek, jak zorganizować odpowiednie przechowywanie rzeczy w biurze. To z pewnością zwiększy Twoją produktywność i pozwoli Ci zaoszczędzić czas.
wygodne przechowywanie w biurze
1. Korzystaj z zamkniętych systemów przechowywania, w których możesz ukryć to, czego nie będziesz potrzebować w najbliższej przyszłości. Możesz zainstalować szafkę lub powiesić kilka małych szafek przy ścianie obok obszaru roboczego.
wygodne przechowywanie w biurze
2. Warto korzystać z wbudowanych systemów przechowywania: nie są widoczne, to racjonalny sposób wykorzystania przestrzeni — zalety są oczywiste. Można w nich umieścić wiele rzeczy, ale najważniejsze jest utrzymanie porządku.
wygodne przechowywanie w biurze
3. Niech parapet stanie się przedłużeniem stołu lub wykorzystaj go jako miejsce pracy. Aby to zrobić, wystarczy ustawić stół obok okna. Nie tylko będziesz mieć świetny widok, ale także dostęp do nowej przestrzeni do przechowywania.
wygodne przechowywanie w biurze
4. Jeśli przestrzeń jest bardzo ograniczona, możesz ją zaoszczędzić, pozbywając się zbędnych podpór. Przymocuj stolik do ściany lub umieść go między szafkami. To pomoże zwolnić miejsce do przechowywania.
5. Jeśli w biurze znajduje się sofa, można również wykorzystać przestrzeń obok niej. Pomogą w tym stoliki boczne wyposażone w szuflady i półki na niezbędne rzeczy.
wygodne przechowywanie w biurze
6. Jeśli regał jest nieosiągalnym luksusem, umieść kilka półek nad stołem. Pomogą Ci one optymalnie zorganizować przechowywanie. Możesz ustawić je jeden nad drugim lub stworzyć ciekawą kompozycję.
wygodne przechowywanie w biurze
7. Nie masz możliwości ani ochoty na zabudowę regałów? Możesz kupić wysoki regał. W razie potrzeby można go łatwo przearanżować.
8. Jeśli chcesz uzyskać ciekawą i wygodną opcję przechowywania, połącz zamknięte i otwarte systemy przechowywania. Piękne rzeczy można wyeksponować, a to, co chcesz ukryć – niezawodnie ukryć.
wygodne przechowywanie w biurze
9. Różnorodne pudełka i kosze pomogą utrzymać porządek w samych rzeczach. Możesz wybrać zarówno opcje tematyczne, jak i te najpopularniejsze (np. do zamkniętych systemów przechowywania) – najważniejsze, aby wygodnie było Ci zachować porządek i łatwo znaleźć to, czego potrzebujesz.
Postaraj się podejść do kwestii przechowywania kreatywnie. Dostosuj przestrzeń biura do siebie i swoich potrzeb. Wyznacz specjalne miejsce na rzeczy, które musisz mieć pod ręką, a przede wszystkim zachowaj wśród nich ustalony porządek. Dzięki temu w żadnym momencie proces pracy nie będzie zakłócony poszukiwaniem potrzebnego przedmiotu.
Harmonia i porządek!

Przeczytaj także: